30 Kasım 2010 Salı

kitle ihsanı dum tikitak.

Silkele beni, ilikle
indirge
gelirken jartiyer giy
bakarsın lazım olur

Otur
pantolonumu çöz
az gıdıkla beni
hadi,
n'olur

yalvarırım,
damarlarımdaki yeşilliği öp
hazır Dolar da düşmüşken, tut
biraz doğrult beni

dişlerimi sivrilt
ellerimden yumruk yap
Allah'ın adını ağzıma sür
namluyu doğrult

Dengele beni,
gülümset

n'olur,
biraz ilgilen.

Gözümü dik,
çek iskeletimden
şu etimi bi silkele,
yakala bileklerimden
yatağın demirine bağla, istersen
kır kemiklerimi,
razıyım.

Benim için ağla
aç avcunu,
düşen gözyaşlarımı toparla

Fakat
sakın bana fakir edebiyatı yapma;
durduk yere,
Allah'ını da kitabını da siktirtme!


Anladık,
öküz gibi bağırma!

...

Gezindir beni,
tur bindir!

Yok,
iyisi mi
sen beni
AB'ye sok!

soktun mu?

Of,
dur
dur hemen çıkartma

Biraz içinde
kalmak istiyorum!

...

Son bir şey,

- ellerim kirli de -
rica etsem

giderken,
şu Sunay Akın'ı da çöpe atar mısın?

(gülümser.)

sağol canımın içi,

harikasın!

20 Mayıs 2010

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder