9 Ocak 2011 Pazar

UTANMAK EYLEMİ

Kırdan,
rahiyasız ; kemikli ellerim ile topladığım
- Bir ihtimal öldürdüğüm –
veyahut öldürdüğümü düşündüğüm,
bir avuç dolusu sarı papatya ile
katran kokulu şehrin sokaklarında
Gezindim durdum

Minibüse bindim
Sarı papatyalar hemen yanıbaşıma oturdular
Eh, ben de iki kişilik ücret ödedim

Sokakta beni görenler bir kadına sırılsıklam aşık olduğumu düşündüler
Bazısı homoseksüel olduğumu…
Upuzun parmakları ile beni gösterip keyiflerince gülüştüler,
kargalar gibi
Ne kadar ayıp…
Olsun

Ben de güldüm onlara. İçimden. En içimden.
Ve azıcık terledim
Kabul

Oysaki ben sarı papatyalara aşığım.
Takmışım koluma sarı papatyaları,
ellerim, parmaklarım
sevgilimin kan kokulu kanıyla bulanık,
onlara şehri gezdiriyorum.

...

Handiyse yanaklarım kızaracak. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder