31 Aralık 2010 Cuma

acıçilek

(Benim hiç babam kalmadı(?))


başlangıçtır
Pavlov'un zili vardı elimde iki çift
hiçbir şey benden geri dönmeyecek
yüzyıllar banka soygunları ve silah depoları


ho Dylan
hakikati ver
belgele biyolodur
dakikati eyerlidir kalbi dişçiçeği
suratı bir köstebek
aforozdu bir horoz
kestiler katli dişçiçeği
ürk
kan dahi kırmızı değil


Baba
it ko beni
aristolodur
Baba
bana biyolojik saat al
Baba
elimdeki ipi bırak
de bana
kağıt para nasıl basılır


Beni Fransızcaya çevir ''eroin'' de
fırlatılmış bir ok gibi günahlarımızı
bileylenmiş bir sinir krizi eşliğinde
eksik hayatın bir ıslık uzaklığında
bir ısırık gel ben kapıda beklerim
Judas gel de şu restorantı soyalım


Küt saçlı kül kedisi
daimi portakal kabuğu
paranın süt kokusu nabzını tuttu hadi çek defterleri
protezli bir orospuyu öpmek istemez mi
hiç belinde arkaik silahıyla
bazı gergedan boynuzlu


gökküre jöledenmiş altın karıncalar nevrotik
içerimde polis Kimlik Kimlik Kimlik
nedendir
bazı insanların ben hırsı tükenmiyor


öyle bir tabiyat ki
herşey intihara meyilli


korkuyorum
dostlarım da öyle
meyilli


Hamd
rahibet


Allahım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder